beni takip eden blogger'culer

vendredi 24 avril 2015

sen nasil bir tarifsin !

Merhaba ! 
Uzun zamandir, yemek yapmiyorum degilde, vakit bulup yayinlamadigim birikmis post'larim daha var, bir kaç kere denedigim, hiç biri otekini tutmayan, ama tadina bayildigim bir tarifle sizinleyim.
Beni soran olursa, pek bir dusunceli, pek bir mucadeleci, pek bir yorgun ama bunu kimseye hissetirmedigim bir donemdegim. Insanlara guzellik yaramiyor, kotulukte aslinda... Sen yoluna devam et, gelen gelir; kalan kalir modundayim, tennezul etmedigim, kafama takmadigim, herseyi (hedefim hariç) sallamis bir mod'da. Hayatta her kul nasibini yer, ektigini biçer, ... zamanlamasi ise Rabbimin istegine bagli. Beni uzen uzulsun, beni mutlu eden mutlu olsun ...

final hali :
 yapimi ve malzemeleri :
  • Ilk once (ben kedi dilini seçtim) speculos'larimizi mixerligip toz haline getiriyoruz,sonra 50 gr (erimis tereyag) ve azicik sut ilave edip, ellerimizle yediriyoruz, ve butun kab'a, ince ve esit bir sekilde bastirarak yayiyoruz.
  • Kremasina gelince, 50 gr un, 500 gr mascarpone,hafif tuzlu peynir, 33 cl krema, ve 3 yumurtayi karistiriyoruz, mixerle en ince haline getiriyoruz
  • Sonrasinda, olusan kremayi, yayilmis kedi dilinin uzerine dokuyoruz, ellerimizi doguk suyla islatip, pastamizin ustune basiyoruz 
  • Firina veriyoruz  ( 200 derece 45 dakika ) 
  • Ve sonra servis ediyoruz, ustune erimis çikolata felan bir fikir degil sanirim ? :)

1 commentaire:

yorumlariniz