beni takip eden blogger'culer

dimanche 26 janvier 2014

dore pasta

Hayat ne garip degilmi ? belirli bir yastan sonra sanki duygusuz oluyorsunuz, en buyuk acilar bile sizi etkilemiyor, sanki içiniz çokmus, tamamen olmus, objektifleriniz, istedikleriniz degisiyor, artik has aldiginiz tum seylerden bikiyorsunuz, daha agir takiliyorsunuz, daha cok derinlere daliyorsunuz  daha az konusuyorsunuz, zevk için çalismalairiniz azaliyor, amaç için çalismalariniz çogaliyor, hersey içinizde bitiyor, disariya hiç birsey sizdirmiyorsunuz, acilar sizi egitmis, susturmus, dusundurmus, ders aldirmis aslinda ... ( gibi) ...
beni birakirsaniz sabaha kadar konusurum boyle :), gorende Guzin abla sanicak :p
hadi gelelimmi yaptigim pastaya ? hanimlar bu kez amacim biraz sasirtmakti açikçasi, okudukca anlicaksiniz, sag gosterip sol vurmak gibi :p
sizi kareler ile bas basa birakiyorum ...
final hali:
simdi basliyoruz, ve ;

  1.  kirmizi ile çalisip dore cikarman da neyin nesi ??? sag gosterip sol vurmak iste :))) saka saka, o pasta kesildiginde ustu dore ama, içine akan 'fondant' kirmizi olcak hanimlar
  2. her zaman oldugu gibi, "last minute" çalisirim ben, hayatimi hep pratiklestiririm, bu yuzden daha onceden yapilmis ve buzluga koyulmus pastalarimdan birini çikaririm, ve baslarim çalismaya... sonuçta misafir beklemez dimi kizlar ;)
  3. ilk once kremamizdan basliyoruz, içine bir kasik seker, birde renklendirici
  4. mixerden geçiriyoruz, pastamizi ikiye bolup, kremamizi yayiyoruz hanimlar, ama neyi unutmuyoruz ? ustu için çok az bir miktari poset'e koymayi tabikide.
  5. sira jolesinde, bunun için benim ozel pudram var, ama herkezde bulunmiyabilir, framboise, çilek ezmesi kullanabilirsiniz mesela, yine ayni sekilde renklendirici,             ( konsepten çikmamali, zira istediginiz rengi kullanmali ...)
  6. pastanin en ustune ise, sekiller, geometriler kareler, yuvarlaklar, ... en son da benim meshur dore spreyim... aman aman pek bi hamaratmisim ben diyecegim ki yarim saatimi bile almadi :) 

1 commentaire:

yorumlariniz