beni takip eden blogger'culer

mercredi 12 février 2014

crevettes ! crevettes !

Herkeze merhaba, 
sizi bilmem ama ben ,denizden yilan çiksa yerim yaniii :)) 
eeeeh bosuna karadenizde yasamiyoruz( tatilden tatile :p), genelde her gittigim restoranta, mutlaka ve mutlaka "entrée" yerim, ve o entrée mutlaka balik turu olur, iste o entrée lerden biri "crevettes sauce tomates", yapilisi kolay her zaman oldugu gibi. Et mi ,yoksa balikmi desem, ne dersiniz ? 
 ps:turkçemin kotu oldugunu anlamak için zorlanmazsiniz sanirim, hatalarimi duzeltmeye çekinmeyin =) 

 1) karidesleri pisirelim
 2) tenceremize, tereyag eritelim, 1 kasik un, 1 paket krema, 1 kasik tuz, muscade, karabiber ilave edip karistiralim
 3) domates sos'u ( sizde yoksa salça, domates puresi, domates ezmesi ) ilave edelim, 1 kasik amerikan sos'u, tatlandirmak için (ketchup mesela) ...
 pisirdiginiz karidesleri sosunuzun içine ekleyip karistirin , baligin artan yagini da mutalaka ekleyin, ve karistirin, ve sunun

3 commentaires:

  1. Merhabalar,
    Yemek blogları için hazırladığım özel tasarım blog şablonu hediye ediyorum, etkinliğime sizi de beklerim,sevgiler...
    Amigurumi Aşkına

    RépondreSupprimer
  2. Bir balık delisi olarak tarifinizi not ettim. Gerçekten .ok değişik. Elinize sağlık. Bu arada izleyiciniz oldum.

    RépondreSupprimer

yorumlariniz