beni takip eden blogger'culer

dimanche 4 novembre 2012

la brioche au chocolat

Nedense hep aksam , olmadik vakitte hamarat damarim kabarir ... annemin en gicik oldugu sey, neyse dun  yemek bloglarini dolasirken buna benzer bir brioche gordum ( ama çok pratik oldugumdan, milfoy hamurunla yapmaya karar verdim iki saat onun hamurunla ugrasamazdim :p ustelik evde maya yoktu...) seklini degistirdim tabi. Tadi o kadar guzeldiki sabah kahvaltisinda hepsiniz afiyetle yedik, buyuk ihtimal bu gece tekrar yapicam :)

1) yapilmasi çok basit, milfoy hamurun buzluktan çikarin 10 dakika gibi dinlensin
ps : aksam yaptigim için , e maglum burasi belçika hava çok karanlik... fotograflarin kalitesi dusuk oldu.
2) sekil verdim , kenarlarini keserek, siz daha genis yada daha dar tir tir yapabilirsiniz




3) uzerine , reçel, çikolata, findik ezmesi... istediginiz dilediginiz ne varsa koyabilirsiniz , ben çikolata kulandim



4) ust kisma çikolatayi surdum



5) doladim



6) su sekilde



7) uzerine yumurta ve pudra sekeri koydum
8) firinda 20 dakika 150 °

Yanina guzel bir kahve yapin ... ve afiyet olsun :)



20 commentaires:

  1. Enfes görünüyor. Çayın yanında ne güzel gider. Ellerinize sağlık, afiyet olsun. Sevgiler.

    RépondreSupprimer
  2. Çok hoş görünüyor, milföy hamuru ile yapınca ne kadar da pratik olmuş, elinize sağlık:) Bana da beklerim, zemberekkusu.wordpress.com, sevgiler

    RépondreSupprimer
  3. çok tessekur ederim , elbbete senin blogunu ziyaret ederim ,
    seve seve

    bisou bisou

    RépondreSupprimer
  4. hoş geldin demek için uğramıştım. Sayfan çok sevimli olmuş, hemen izlemeye aldım.

    Tekrar görüşmek dileğiyle ;)

    RépondreSupprimer
  5. hos bulduk fincan teyzem, memnun oldum, gorusmek uzre :)

    RépondreSupprimer
  6. offf offf offf diyerek agzimin sulari aka aka bloguna ugradim...harika bir tarif en kisa zamanda deniyecem...ellerine saglik canim...ayrica hosgeldin...blogun harika..:)) takipdesin artik..:D

    RépondreSupprimer
  7. aaahh ne kadar muhtesem bir yorum bu çok tesskur ederim çok saolun

    bu arada sizde benim bloga hos geldiniz :)) opuyorum ^^

    bisous bisous

    RépondreSupprimer
  8. Merhaba,hoş geldin.Ziyaretin için teşekkür ederim.Seni izlemeye aldım.Bloğun çok samimi olmuş.Ellerine sağlık,sevgiler...

    RépondreSupprimer
  9. çok tessekur ederim :) tariflerim çok pratik degilmi ? bu arada hos bulduk :))

    RépondreSupprimer
  10. çok pratik biro kadarda lezzetlidir eminim
    görüntüsü de harika bana da beklerim sevgiler

    RépondreSupprimer
  11. çok tessekur ederim seve seve gelirim :)

    RépondreSupprimer
  12. Merhaba pratik ve lezzetli ellerine sağlık canım..Umarım kurabiye tarifim hoşuna gider..Sevgiler gönderiyorum buradan..

    RépondreSupprimer
  13. tessekur ederim tatlim kurabiye tarifina simdi bakiyorum

    RépondreSupprimer
  14. Sondan başa doğru dolanıyorum blogunu :) Ne güzel tarifler var böyle. Milföy hamurunu çok severim, hele sıcakken. Bu da çok güzel, pratik bir tarif.

    RépondreSupprimer
  15. evet dediginiz gibi sicak sicakken daha da bi lezzetli oluyor çok merci :)

    RépondreSupprimer
  16. Süper bir tarif olmuş,oldukçada pratik..Bayılıyorum böyle tariflere...Hemen denenecek...Sizi hemen takibe aldım,sizde beni eklerseniz..bir birimizi izleriz..sevgiler nurşen.

    RépondreSupprimer
  17. Güzel ve pratik bir tarif ben de çok severim :) ellerine sağlık
    sevgiler
    www.cafederins.com

    RépondreSupprimer

yorumlariniz